Tuesday 8 October 2013

Keputusan Peperiksaan Akhir Tahun

Hari ini saya mendapat kertas peperiksaan akhir tahun untuk kertas Bahasa Melayu. Untuk kertas 1, saya mendapat 62. Untuk kertas 2, saya mendapat 59. Untuk Kefahaman Mendengar, saya mendapat 16 markah. Jadi, untuk Bahasa Melayu saya, saya mendapat B4. Saya juga dapat keputusan Matamatik, Sains dan History. Saya mendapat A2 untuk Matematik dan A1 untuk History dan Sains. Saya juga dapat bahawa saya mendapat 5 A untuk semua subjek saya.

Saya rasa bahawa saya mesti belajar lebih keras supaya mendapat markah yang lebih tinggi. Saya rasa saya perlu bekerja keras untuk Matematik dan Bahasa Melayu kerana saya paling lemah dalam Bahasa Melayu dan saya selalu mendapat A1 untuk Matematik kecuali untuk peperiksaan akhir tahun.

No comments:

Post a Comment